Avril Lavigne - Hot中文歌詞 英文歌詞 翻譯

個人僅非官方歌詞翻譯,供同好欣賞、學唱用,轉載請註明出處。

#重點

這首歌完全是首可愛的求愛歌~旋律輕快,歌詞也不難,完美的詮釋女孩想佔有愛情的小任性^__^ 相信給男生唱也很合適唷~男孩快快學起來告白用吧~~

歌詞MV在最下方唷~歡迎轉貼分享

#歌詞重點

I wanna put your hand in my pocket because you're allowed 

我要跟你十指緊扣,霸佔著你

I wanna drive you into the corner and kiss you without a sound

我想在把你推倒在角落輕輕的吻你

好甜蜜的段落,而且很有畫面感~~單字跟文法都是非常簡單的組合,就看個人如何詮釋囉~~

-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x- x-歌詞開始-x-x-x-x-x-x -x-x-x-x-x-x-x-x-

Ah, ah ah

You're so good to me baby, baby  帥哥,你是我的天菜

I wanna lock you up in my closet when no one's around  我想把你藏在我的衣櫃,獨佔著你

I wanna put your hand in my pocket because you're allowed  我要跟你十指緊扣,霸佔著你

I wanna drive you into the corner and kiss you without a sound 我想在把你推倒在角落輕輕的吻你

I wanna stay this way forever I'll say it loud  我要大聲宣告,我要永遠佔有你

Now you're in, and you can't get out  你別想逃離我的手掌心

      

You make me so hot  你讓我全身發燙

Make me wanna drop  讓我神魂顛倒

It's so ridiculous  真是不可思議

I can barely stop  我無法自拔

I can hardly breathe  我心跳加速

You make me wanna scream  你讓我想大聲尖叫

You're so fabulous  你是如此完美

You're so good to me baby, baby  你就是我的天菜

You're so good to me baby, baby  你就是我的天菜

      

I can make you feel all better, just take it in  我能讓你變得更好,跟上我吧

And I can show you all the places you've never been  我能帶你去見識嶄新的地方

And I can make you say everything that you've never said  我能讓你自在的做自己

And I will let you do anything again and again  我會包容你所做的一切

Now you're in, and you can't get out  你離不開我了

      

Kiss me gently Always I know  溫柔的吻我

Hold me, love me  抱我,愛我

Don't ever go  別離開我

Ooh, yeah yeah

You're so good   你就是我的天菜

 

 

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    Avril Lavigne 艾薇兒
    全站熱搜

    瑪琍 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()